DIA BENITO MENNI, FUNDADOR DE LA CONGREGACIÓ DE LES GERMANES HOSPITALÀRIES DEL SAGRAT COR DE JESÚS

Ahir, dia 24 d’abril, es celebrava el dia de Sant Benito Menni, fundador de la congregació de les Germanes Hospitalàries del Sagrat Cor de Jesús, alhora, fundadores de la Fundació Nou Camí.

Aquest dia és especial per a tota la comunitat hospitalària, ja que es celebra la vida i es recorda l’obra de Benito Menni.

A més a més, aquest any 2024 també es celebra el 25è aniversari de la Canonització de Sant Benito Menni i no està de més recordar part del seu llegat i de la seva història, que és també la història de la Congregació i finalment, la nostra.

Com sabeu, Benito Menni va treballar tota la seva vida pels altres, sobretot per les persones en risc d’exclusió social, i concretament per les dones afectades per malalties mentals, que en aquella època, estaven excloses i oblidades per la societat.

Avui dia, Benito Menni encara és la inspiració per la bona feina de moltes persones, que treballen des de l’hospitalitat, valor principal de la nostra entitat.

És per això que compartim amb vosaltres el vídeo que han elaborat les Germanes Hospitalàries, que ens apropa a la història i l’obra de Sant Benet Menni a través d’un recorregut pels 21 centres actuals de Germanes Hospitalàries a Espanya.

Font: https://www.hospitalarias.es/san-benito-menni-una-historia-labrada-con-el-corazon/

COMPARTE ESTE POST

Nou Cami
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.