Plantem salut. Fira de la Rosa 2023

El Club Social de la Fundació Nou Camí, ha participat, de nou, en la Fira de la Rosa de Sant Feliu de Llobregat. Després de la bona acollida de l’any passat, aquest any hem repetit l’experiència. Els socis i sòcies del Club Social van ser les encarregades de dinamitzar l’activitat.

Vam fer ús de la metàfora entre tenir cura de les plantes i tenir-ne de la nostra salut mental. Aquest any, hem abordat l’impacte que tenen les nostres paraules i accions en les persones que ens envolten, posant èmfasis en la necessitat de respectar-nos i tractar-nos bé per aconseguir créixer sans i feliços.

L’acollida per part del públic ha tornat a ser molt positiva.

Moltes gràcies!

COMPARTEIX AQUEST POST

Nou Cami
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.